נורה למוות חשוד שאיים ברצח הנשיא ביידן

אתר קול חי No Comments on נורה למוות חשוד שאיים ברצח הנשיא ביידן

סוכני ה-FBI ירו למוות בתושב יוטה שפרסם איומי רצח על הנשיא האמריקני ג'ו ביידן, שעות לפני ביקורו במדינה. האיש פרסם ברשתות, כי יפעל באופן פיזי ויהרוג את ביידן ובכירים נוספים במערכת המשפט. הוא נהרג בחילופי אש שהתפתחו בזמן שהכוחות פשטו על ביתו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ארה"ב: סוכני הבולשת הפדרלית (FBI) ירו למוות הלילה בתושב יוטה כבן 75 שאיים על חייו של הנשיא האמריקני ג'ו ביידן, שעות לפני ביקורו של הנשיא במדינה. לפי הדיווחים, הכוחות פשטו על ביתו על מנת לבצע מעצר, אך החשוד קרייג רוברטסון שלף את אקדחו וסוכני ה-FBI הגיבו במהירות וירו בו למוות.

רוברטסון, מעריץ של הנשיא לשעבר טראמפ, פרסם לכאורה ברשתות החברתיות פוסטים ובהם איומים מפורשים לפגוע בנשיא ביידן ובסגניתו קמלה האריס. הוא הואשם בעבירות איומים על הנשיא ועל פוליטיקאים ופקידים אמריקנים נוספים הקשורים להעמדתו לדין של הנשיא לשעבר טראמפ.

בין הפוסטים שפרסם לכאורה רוברטסון היה אחד שפורסם ב-6 באוגוסט, שלושה ימים לפני ביקורו המתוכנן של ביידן: "שמעתי שביידן מגיע ליוטה. חופר את חליפת הג'ילי הישנה שלי ומנקה את האבק מרובה הצלפים M24".

בארה"ב נשמעה ביקורת חריפה על התנהלות השוטרים ומותו של החשוד. אזרח אמריקני כתב ברשת כי רוברטסון "תואר כחלש ושברירי על ידי שכניו והכנסייה. "הנה מה שאני חושב… הם בעטו בדלת שלו פנימה כשהוא ישן עמוק. הוא חשב שזו פריצה פנימה. הרים את האקדח שלו להגנה והם הרגו אותו. לעולם לא נדע את האמת. מספיק לשנוא את ביידן כדי להרוג אותך".

ב-FBI מסרו כי הארגון מבצע בדיקה של התקרית, בהתאם למדיניות: "ה-FBI מתייחס ברצינות לכל אירועי הירי המעורבים את הסוכנים או חברי כוח המשימה שלנו. בהתאם למדיניות ה-FBI, אירוע הירי נמצא בבדיקה של אגף הפיקוח של ה-FBI".



0 תגובות